niedziela, 27 stycznia 2013

Lakier do paznokci Bell Air Flow Lotus Effect nr 15

Witajcie :)

Późno już, a ja przychodzę dopiero do Was z notką. Wynika to z tego, że nie mam czasu, bo muszę się uczyć. Będzie to szybka recenzja. Jutro też zamierzam taką zamieścić, ale nic nie obiecuję. Przejdźmy do rzeczy, czyli szybkiej recenzji lakieru Bell Air Flow nr 15.



Cena i dostępność: Można było zakupić go ostatnio w Biedronce (w Naturze tego koloru nie widziałam) za ok. 6 zł. Skusił mnie kolor soczystej maliny - od dawna o takim marzyłam.



Opakowanie: Standardowe, jak to przy lakierze - zwykły prostopadłościan, z nakrętką, którą trudno do końca dokręcić, ale to chyba typowe dla lakierów z serii Air Flow, bo pozostałe u mnie też się tak zachowują. Opakowanie mieści w sobie 10 ml. 




Aplikacja: Pędzelek jest nieco wąski, jak na moje oko, więc trochę trzeba się namachać, ale też nie ma jakiejś przesady.

Kolor: Piękna soczysta malina, z odpowiednio zrównoważonymi czerwonym i fioletowym pigmentem.



Krycie: Do pełnego krycia wystarczą dwie, maksymalnie trzy warstwy (mnie zwykle wystarczają dwie).

Trwałość: Tutaj niestety nie jestem zadowolona - większość lakierów trzyma się na moich paznokciach ok. 2 dni, ale ten lakier daje spore odpryski czasem nawet po kilku godzinach, a po jednym dniu to już na pewno muszę go zmyć. Nie jest to ścieranie się brzegów, tylko spore, rzucające się w oczy przy tak ciemnym kolorze odpryski! Fakt, że może przydałoby mi się zainwestować wreszcie w porządny top coat, ale dla porównania lakiery Catrice i Golden Rose trzymają się na moich pazurach bite 3 dni.

Ocena: 2,5/5, bo trwałość w moim przypadku jest niestety tragiczna.




Jeżeli chcecie przetestować nieużywany egzemplarz tego lakieru, zapraszam Was do mojego KONKURSU WALENTYNKOWEGO, bo będąc na zakupach, kupiłam od razu dwie sztuki, nie mając pojęcia że będzie to lekki niewypał. Choć może u Was będzie on bardziej trwały, bo ja generalnie mam trudne i wymagające paznokcie.

Używałyście lakierów Bell Air Flow? Co o nich myślicie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :) Każdy Twoje pozostawienie śladu, uwagi, opinii jest dla mnie bardzo ważne.

Reklamy, spamy i obraźliwe wpisy będą usuwane.